Aktualności

fot. Fotolia

Jakie aspiracje zawodowe mają młodzi?

Jakie aspiracje zawodowe mają młodzi? Zbadaliśmy to! Fundacja Think! wraz z Centrum Psychologii Ekonomicznej i Badań Decyzji Akademii Leona Koźmińskiego oraz Fundacją Citi Handlowy im. L. Kronenberga przeprowadziła w październiku 2022 r. badanie z udziałem ogólnopolskiej próby 1006 osób w wieku 18–30 lat, reprezentatywnej dla tego przedziału wieku.

Business Market Night Edition 2023 za nami!

Za nami trzecia już edycja konferencji Business Market! Wspaniale było przywitać gości, którzy tak tłumnie przybyli na organizowane przez naszą Fundację wydarzenie. Dołączyło do nas aż 250 pełnych pomysłów, chęci do działania i samorozwoju osób, które miały okazję poznać trendy i dobre praktyki w biznesie, nawiązać nowe kontakty oraz wymienić doświadczeniami.

Weź udział w Business Market 2023

Weź udział w konferencji Business Market! Poznaj strategie i trendy 2023, posłuchaj o dobrych praktykach biznesowych i nawiąż nowe relacje. Widzimy się 16 marca 2023 w nowoczesnej przestrzeni w warszawskiej Elektrowni Powiśle. Bilety są już dostępne!

Za nami już V edycja Programu Rozwoju Przedsiębiorczości

V edycja Programu Rozwoju Przedsiębiorczości była czasem bogatym w nowe doświadczenia. Tak jak przedsiębiorcy i osoby planujące otwarcie własnej działalności musieli wykazać się elastycznością i sprawnym reagowaniem na okoliczności zewnętrzne, tak i my, jako organizatorzy programu, byliśmy uważni na to, czego potrzebują nasi uczestnicy.

fot. Adobe Stock

Zbadaliśmy Zdrowie Finansowe Polaków po pandemii

Zapraszamy do zapoznania się z wynikami badań “Zdrowie finansowe Polaków”, które przeprowadziliśmy w ramach projektu Zdrowie Finansowe. Naszym celem było poznanie wyzwań, z którymi mierzą się polskie rodziny w kontekście pandemii i na tej podstawie projektowanie działań, które są dla nich realnym wsparciem.

Podejście Polaków do oszczędzania po dwóch latach pandemii

Okres ostatnich dwóch lat znacząco wpłynął na sytuację finansową wielu gospodarstw domowych. Z jednej strony jest to spowodowane zmianami wysokości dochodu, z drugiej zaś rosnącą inflacją. Celem badania przeprowadzonego przez Fundację Think! w partnerstwie merytorycznym z Fundacją Citi Handlowy im. L. Kronenberga i we współpracy z Uniwersytetem Warszawskim było sprawdzenie czy podejście Polaków do oszczędzania i ich zachowania oszczędnościowe uległy zmianie.